Co jsme napsali po návratu ze druhé třídy?
Bylo to zajímavé slyšet svůj hlas, je to jiné než normálně. Potom ještě vidět tu reakci druháků, myslím, si, že se jim většina příběhů líbila, ale kdo ví, jestli opravdu poslouchali. Dominik
My 9.A jsme byli ve II.C přečíst (pustit) naše vymyšlené příběhy. Podle mě se jim to líbilo, byli hodní a poslouchali. Asi u třetího příběhu se začali trošičku bavit, ale tak to chápu, protože to bylo na ně dost dlouho. Ale vydrželi to, byli šikovní. Mně se to moc líbilo, byl to dobrý nápad propojit nejstarší žáky na škole skoro s těmi nejmladšími. Karolína
Měl jsme pocit, že můj příběh poslouchali, protože jsem mluvil velmi nahlas a tudíž jsem je překřičel. Po skončení příběhu se mi zdálo, že vědí o všem, co v příběhu bylo. Vít
Myslím si ,že tak první 2-3 poslouchali, ale pak je to přestalo bavit. Někteří poslouchali, ale většina z nich se bavila. Jak každý slyšel svůj hlas, zrudl a poslouchal se. Ale bylo to lepší než se učit. Andrea
Pocity z toho moc dobré nemám, protože je to asi moc nebavilo, protože se někteří pořád bavili. Ale jinak se mi tam líbilo a mají to tam pěkné a útulné. Lukáš
Myslím si, že ze začátku poslouchali všichni, ale už tak v polovině poslouchali jen tak dva. Myslím, že se před námi i trošku předváděli. Kristýna
První tři příběhy ještě poslouchali všichni, ale pak je to pomalu nudilo, někteří se bili, ale byla tam i tak zábava a nebyl to ztracený čas. Nebylo to tak špatné. David H.
Hlavně jsem rád, že jsme tam šli. Byl to dobrý nápad, ale trošku mě zklamali. Připadalo mi, jakoby je to moc nezajímalo. Hlavně že se nemusí učit. Nicméně doufám, že i přesto poslouchali a nakreslí nám krásné obrázky. David Š.
Jo, bylo to dobré a myslím, že skoro každý druhák poslouchal a taky se jim to moc líbilo. A bylo vidět, že z toho mají radost. Gabriela
No tak mně se zdálo, že náš příběh poslouchali, sice se pochichtávali, ale myslím, že se jim to líbilo. Mám z toho dobrý pocit, protože jsme to jen nečetli zbytečně. Petr A.
Pro mě to bylo dobrý. Můj příběh nebyl populární. Nevím, co dodat, prostě dobrý a já už se těším na obrázky, které nakreslí. Petr V.
Dneska jsme pouštěli naše příběhy před velkým publikem. Měl jsme z toho celkem dobrý pocit, ale nejsem si jistý, jestli je to moc zajímalo – ale asi jo. Bylo to dobré. Martin
Ze začátku děti poslouchaly, pak asi v půlce už je to moc nebavilo a hrály si, ale byly celkem potichu a někteří vydrželi poslouchat až do konce. Bylo zajímavé poslouchat ty příběhy znovu, ale pomaleji. Je to úplně jiné, než když to všichni drmolili tak rychle. Jsem zvědavá, jak děti pojmou naše příběhy formou obrázku, určitě se těším. Veronika
Ze začátku to šlo, potom ke konci už se na ty příběhy druháci nesoustředili, takže to už nebylo ono… Někteří sice poslouchali, ale většina si hrála. Doufám, že se obrázky vydaří. Jiří
Doopravdy nevím, kolik se na mne dívalo, kolik to poslouchalo, protože jsem se cítil trapně, a tak jsme měl radši zavřené oči. Doufám, že se jim to líbilo, a když ne, tak aspoň nakreslí dobrý obrázek. Marián
Byla to fajn hodina. Děcka byly vcelku hodné, někteří byli i legrační. Bude to nová zkušenost. Těším se na obrázky. David S.
Ale tak bylo to lepší než se učit sloh, že jo. Možná se u toho i ty děti bavily, nevím. Kdybych seděl na jejich místě, tak se přiznám, moc by mě to nezajímalo, ale tak poslouchal bych. Takže v poho hodina a už vím, jak určím přídavné jméno, zájmeno a příslovce. Adrian
Bylo to fajn dělat něco pro druháky. Měli z toho docela radost. A dokonce i celkem poslouchali, což jsme se dost divila. A těším se na ty jejich obrázky. Klára
Zase něco nového, pocity v pohodě. Je super vidět, když se ty děcka zasmějou nějaké maličké blbosti. Druháčci byli šikovní. Poslouchali sice, po půlce už je to tolik nebavilo, ale to se dá čekat. Ale i když si přitom hráli, hemžili se a chichotali, šlo vidět, že pořád to trochu vnímali. Už se těším, jaké obrázky vzniknou. Lada
Takže moje pocity jsou celkem dobré, myslím, že se to povedlo a byl to super nápad. My jsme vymysleli příběhy a dostali jedničky (snad), pak jsme je namluvili do diktafonu a nechali to pustit druhákům. Oni si to poslechli a nakreslí nám k tomu obrázky. Už se těším na ty jejich výtvory. Natálie
Bylo to fajn vidět, jak ti malí mají radost díky nám. I když to dalo hodně práce – vymýšlet, diktafon dokonce dvakrát… Byl to zajímavý zážitek. Někteří z těch malých poslouchali. Markéta
Pokud jste dočetli až sem, jste dobří. Pár slov jako dodatek. Zkusili jsme něco úplně nového, něco, s čím jsme neměli žádnou zkušenost a co asi před námi nikdo ještě nedělal. Už víme, co se mělo udělat jinak, co by se mělo příště změnit. Každopádně vás musím pochválit za to, že jste dokázali namluvit na diktafon své příspěvky pomaleji. Lada napsala, že i když si druháci hráli, poslouchali. Přišlo mi ale, že první jedinci, kteří začali rušit, nebyli druháci… Byl jsem v jejich třídě, když kreslili obrázky. Někteří si znovu četli text a pochichtávali se. Všichni kreslili tak, jako by šlo o život. Asi šlo – chtěli vám udělat radost a poděkovat za příběhy a vaše vyprávění.
Tož díky. Všem.
3dní